Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Από το Twitter η πρώτη ενημέρωση για Mπιν Λάντεν


Το Twitter έκλεψε τις εντυπώσεις από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης «ανακοινώνοντας» την επιχείρηση για τη σύλληψη του διαβόητου τρομοκράτη πολύ πριν το κάνει ο Πρόεδρος των ΗΠΑ.
Για μία ακόμη φορά η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης λειτούργησε ως άμεσος τρόπος επικοινωνίας και ενημέρωσης αφού ο χρήστης «ReallyVirtual»,


κατά κόσμον Sohaib Athar, γνωστοποίησε την Πρωτομαγιά ότι «ελικόπτερο πετά πάνω από την Αμποταμπάντ στη 01.00 π.μ (σπάνιο γεγονός) [Helicopter hovering above Abbottabad at 1AM (is a rare event)]», συνεχίζοντας καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας να μεταδίδει όσα συνέβαιναν χωρίς να γνωρίζει ότι βρισκόταν σε εξέλιξη η επιχείρηση εκτέλεσης του Οσάμα Μπιν Λάντεν.
Ο χρήστης από 1000 περίπου followers που είχε μέχρι πρότινος, πλέον έχει πάνω από 100.000 και δίνει καθημερινά συνεντεύξεις σε Μέσα από όλο τον κόσμο, μέσω e-mail, Twitter ή Skype. Επίσης, από το Twitter έμαθε ο πλανήτης ότι ο πρόεδρος Ομπάμα θα δώσει συνέντευξη Τύπου και για ποιο θέμα 40 λεπτά πριν από την επίσημη ανακοίνωση.
Η εταιρία Akamai (μετρά την επισκεψιμότητα σε κορυφαία ειδησεογραφικά sites) κατέγραψε αύξηση κατά 4,1 εκατομμύρια αναγνώσεις σελίδων (pageviews) κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Μπαράκ Ομπάμα. Την ίδια ώρα, κάθε δευτερόλεπτο στο Twitter ανέβαιναν 4000 tweets σχετικά με το θέμα. Πάντως, το φετινό ρεκόρ στο Twitter διατηρεί η είδηση του σεισμού και του τσουνάμι στην Ιαπωνία, με αφορμή την οποία στάλθηκαν περίπου 6.939 μηνύματα ανά δευτερόλεπτο.
Σε δημοψήφισμα που συμμετείχαν περισσότεροι από 22.000 χρήστες στην ιστοσελίδα Mashable το 29% δήλωσε ότι έμαθε για την εκτέλεση του Οσάμα Μπιν Λάντεν από το Twitter, το 20% από το Facebook και μόλις το 17% από την τηλεόραση.
Η πλέον δημοφιλής φράση στις μηχανές αναζήτησης του Διαδικτύου ήταν «Ο Οσάμα είναι νεκρός». Όμως πολλοί ήσαν και εκείνοι που πληκτρολογούσαν την φράση «Ποιος είναι ο Οσάμα Μπιν Λάντεν;». Παρόλα αυτά, το γεγονός δεν κατάφερε να μπει στη λίστα με τις 10 συνολικά πιο δημοφιλείς ειδήσεις στην ιστορία του Διαδικτύου, αναφέρει πάντα η Akamai.
Στις ΗΠΑ τεράστιο ήταν και το ενδιαφέρον για τις έντυπες εκδόσεις των εφημερίδων. Οι New York Times προκειμένου να καλύψουν τις απαιτήσεις αναγνωστικού κοινού αύξησαν το τιράζ τους κατά 165.000 φύλλα, ενώ 35.000 φύλλα περισσότερα τύπωσε και η Washington Post.
ΒΗΜΑ