Σημαντική αύξηση των εσόδων από τη διαφήμιση παρουσιάζουν οι μεγάλες αμερικανικές ιστοσελίδες το 2010 μετά από μια περίοδο αβεβαιότητας για την οικονομική απόδοση των επιχειρήσεων του Ίντερνετ που έβαζε ερωτήματα για τη βιωσιμότητα πολλών ιστοσελίδων με μεγάλη επισκεψιμότητα.
Η αύξηση των οnline διαφημίσεων στις Η.Π.Α. τη χρονιά που πέρασε ήταν 15% και το ποσό που δαπανήθηκε συνολικά ήταν 26 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εξέλιξη αυτή θεωρείται σημαντική για μια μεγάλη αγορά, όπως είναι η αμερικανική, η οποία συνήθως δίνει και στίγμα για τις τάσεις που θα υπάρξουν σε παγκόσμιο επίπεδο.