Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ INTERNET


Μέχρι τώρα απ’ αυτόν τον ιστότοπο δημοσίευσα μερικές από τις εργασίες που έκανα για την τηλεόραση και το ραδιόφωνο τα τελευταία χρόνια.
Τα μεγάλα γεγονότα και η κάλυψή τους, έδωσαν για αρκετές δεκαετίες τα βασικά χαρακτηριστικά της ηλεκτρονικής ενημέρωσης σε παγκόσμιο επίπεδο. Η μελέτη της συναρπαστικής αυτής ιστορίας έγινε περισσότερο για να μάθω κάτι παραπάνω, παράλληλα με τη δουλειά μου στα ελληνικά ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Αν οι εργασίες αυτές προσφέρουν κάτι θα είμαι ευτυχής.
Εδώ και αρκετά χρόνια το σκηνικό στην ηλεκτρονική ενημέρωση άρχισε ν’ αλλάζει με τη δυναμική είσοδο του internet.... στη ζωή μας. Η ενημέρωση απέκτησε ένα ακόμη μέσο το οποίο θα κυριαρχήσει στα χρόνια που έρχονται. Ήδη, μετά την παγκόσμια επιρροή δημοφιλών ενημερωτικών sites, άρχισε και στην Ελλάδα να διαμορφώνεται μια νέα πραγματικότητα με ενημερωτικά blogs και sites που παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινή ενημέρωση. Την εξέλιξη αυτή έχω την τύχη να την παρακολουθώ από κοντά εργαζόμενος τόσο στη δημιουργία όσο και στη δημοσιογραφική συγκρότηση και λειτουργία των νέων μέσων. Για το λόγο αυτό από το προσωπικό blog θα γράφω τακτικά τις απόψεις μου και τα συμπεράσματά μου για την ενημέρωση στο διαδίκτυο.